onsdag 29 februari 2012

Vi håller på att fixa våra golv här hemma så att det ska bli vitoljade :) Blir riktigt snyggt, men det ser ut som jag vet inte vad här hemma nu, så stökigt! Nu är vardagsrummet färdigt och imorgon kommer de fixa i hallen och köket :) Längtar tills det blir färdigt. Då blir det mesta vitt här hemma, och det är riktigt snyggt och fräscht tycker jag. Köpte även en riktigt annorlund vas i helgen på MIO, den kommer passa perfekt här inne.

Vasen,





Ungefär såhär blir golvet,



Som tur är så får jag låna Annas lägenhet på dagarna eftersom man knapt kan röra sig här inne, då hon är bortrest. Ikväll ska jag och Emelie sova där för imorgon ska vi in till stan tillsammans, så ikväll blir det nog bara myskväll för oss :)

Min älskade syster


Nu ska jag gå och göra mig iordning.

<3