onsdag 29 februari 2012

Thailand

I sommar ska förhoppningsvis jag och min pojkvän åka till Thailand, till hans familjs hus. Ska bli riktigt spännande, har aldrig tidigare varit i Thailand, har mest varit på turist resor men det här kommer att bli något helt annorlunda, lite avsides och mer kontakt med folket som bor där :) Blir väl runt 3 veckor, sen vill jag en sväng till Bangkok också, i två nätter hade vi tänkt. Känns som en maffig stad med mycket coola saker. Vill bara hitta en flygresa nu!! Helst åker man ju på vintern till Thailand men det finns ingen möjlighet för oss att göra det och då får det bli i sommar, runt Juli-Augusti.


Denna gången jag reser vill jag verkligen se och göra saker, sola också såklart ;) Är väldigt nyfiken på det landet så jag hoppas att vi kommer iväg. Någon som har något tips på vad man kan göra i Huay yang? Någon speciell upplevelse eller så?

Det enda jag fasar för är flygresan dit, har jätte svårt att sitta stilla så länge i trånga utrymmen pga värk :( Men vi kommer säkert mellanlanda så då får man ju en liten paus från sittandet.

Vi i Tunisien 2009



<3