onsdag 29 februari 2012

Tiden går fort...

Jahapp då har man startat en blogg igen då :) Några år sedan sist. Tiden går otroligt fort, redan 23 år är jag, snart 24. Får man säga att man börjar känna att man kommer upp i åldern? Men ju äldre dessto klokare, eller ?

Mitt namnval "plumsis" kommer från min lite små klumpiga personlighet, kan vara lite distre av mig ibland och drömma mig bort, men det finns väl en charm i det också :) Min pojkväns påhitt om man säger så. Tycker hur som helst smeknamnet låter hyffsat sött!

Ja, vad sysslar jag med då?
Just nu håller jag mest på att försöka få iordning på min smärta, och det är inte det lättaste eftersom jag har byggt upp den under c:a 8 långa år. Japp, det är ett rent HELVETE, men fy den som ger upp! Smärtrehab är ett stort prio för mig just nu och det kommer säkert skrivas en hel del om det i denna blogg, bra för att lätta sitt hjärta lite, och kanske det kikar in någon här som är i samma situation, vem vet.

Annars jobbar jag för en vikariepool inom detaljhandeln, umgås med vänner, familj och pojkvän. Träningen har jag tyvärr varit tvungen att lägga på is ett tag, tråkigt! Men så är det. Ni som verkligen kan träna och mår bra av det, FORTSÄTT för de är bland det bästa du kan göra för din hälsa.

Jag kommer skriva om allt möjligt i denna blogg, känns redan bra att jag fått skriva av mig lite faktiskt, i like it!

Hoppas att någon vill följa mig i denna än så länge olästa blogg.

Kram <3