onsdag 29 februari 2012

TIPS

Om du är tjej och vill lukta gott så kan jag tipsa om denna parfym!


Helt underbar, fick min på Alla hjärtans dag av min kille och jag är beroende.
Otroligt ren och härlig doft, kostar c:a 500 :-

Vill även tipsa om ögonfransnäringen neulash, tycker den är bra när man använt den ett tag, men jag vet att det finns nya och mycket billigare alternativ, tycker väl själv att denna är lite överpris. Men jag var så nyfiken på denna så kunde inte hålla mig från att testa :) 800:-



Jag har ju turen att kunna få jätte långt hår och naglar men ögonfransarna bråkar med mig och då får man ta till lite hjälp.

Denna ansiktskräm från No7, ÄLSKAR den, man blir jätte len på morgonen när man vaknar, vet inte riktigt vad priset ligger på eftersom min kommer från Thailand, men runt 250 :- kanske.


Eye roller att lägga under och över ögonen när du vaknar, jag har den från herr avdelningen för jag tycker att den ger bättre resultat än den från dam avdelningen, kyler otroligt skönt och piggar upp! 149:-





Det va lite av mina skönhetstips, sen dricka mycket vatten såklart ;) Alltid bra för hyn.

<3