onsdag 19 februari 2014

Vad har hänt idag?

Startade dagen hos läkaren, fick remiss till en smärtmottagning igen, har tidigare gått på en sådan mottagning men då innan jag fick reda på att jag hade endometrios. Får se hur det slutar denna gången :)

Nu håller jag på att tvätta, men någon liten dummis har gått över tiden nere i tvättstugan så jag förlorar massa tid nu, well well får köra imorgon igen om jag inte hinner allt idag :)

Skulle träffat tjejerna från min förra klass ikväll men det blev inställt :( tråkigt! Men det får bli en annan dag helt enkelt, och det ser jag fram mot! :)

Ikväll kommer min pojkis hem, han va borta med jobbet igår till idag så det ska bli roligt att få hem honom ikväll. Ska laga någon smaskig middag till oss.

Tänkte berätta lite senare om min Barcelona resa jag va på nyligen, va helt wonderful !!! :D

Nu kallar tvätten...
<3